Jak zbudować formę przed wakacjami?

Wiosna coraz śmielej puka do drzwi. W niektórych ogródkach pojawiają się przebiśniegi, trawa odzyskuje dawny kolor, a drzewa zazieleniają się. Wszystko to zwiastuje lepszą pogodę i przygotowuje nas do lata. Miejmy nadzieję ciepłego lata.

Nie wszyscy się jednak tak cieszą. Niektórzy wręcz nie lubią ciepłych dni, gdyż zmuszeni są do odsłaniania coraz większej ilości ciała. Jednak… nie wszystko stracone. Nadal do pierwszego dnia lata pozostało ponad 100 dni.

100-dniowe wyzwanie, czyli schudnąć do wakacji!
Chcesz zbudować formę przed wakacjami? Świetnie trafiłaś/eś! Przygotowaliśmy mini-poradnik, który pozwoli Ci zadbać o lepszą sylwetkę.

Pierwsze 14 dni.
Mówią, że początki są najtrudniejsze. Nie sposób się z tym nie zgodzić. Jednak przy odpowiednim podejściu można ten trudny okres przetrwać. W pierwszych dwóch tygodniach Twoim celem jest budowanie nawyku, tj. skrupulatne wypełnianie wybranej diety oraz aktywności fizycznej (zalecamy: jazda na rowerze).

Do dnia 30-tego.
Po upływie 14 dni stosowania diety i treningu po raz pierwszy wchodzisz na wagę. Sprawdzasz jak wygląda postęp od startu i wyraźnie notujesz to na lodówce.

Przez kolejne dwa tygodnie nadal stosujesz dietę i aktywność fizyczną. Z tą jednak różnicą, że stosujesz inną formę treningową (zalecamy: bieganie).

Do dnia 60-tego.
Po pierwszym miesiącu jest znacznie łatwiej. Po 30 dniach reorganizujesz dietę i uwzględniasz zmiany w składzie ciała oraz budowie (zazwyczaj dieta będzie uboższa o 100-200 kcal).

Do biegania dołączasz trening siłowy (kształtujący mięśnie) FBW (full body workout). Trenujesz zatem 2 x dziennie.

Do dnia 100-tego.
Po dwóch miesiącach, zmiany widoczne są gołym okiem. Dopiero teraz sięgasz po suplementację uzupełniającą (zalecamy: Acai Berry Extreme). Nadal trenujesz dwa razy dziennie (trening cardio i trening siłowy).

 

Gotowy?! Gotowa?!

Dodaj komentarz